wtorek, 4 marca 2014

DIY napis na bluzce :)

Hej :) Dziś pokażę Wam efekty mojej pierwszej przygody z techniką transferową.
Co to jest?
 
Jest to nic innego jak przenoszenie druku na materiał. Materiał musi być lniany lub bawełniany.

Do mojej pierwszej przygody wybrałam miętową bokserkę. Pierwsze co musimy zrobić, to wydrukować grafikę, którą chcemy przenieść na materiał.Takie grafiki możemy znaleźć w Internecie.
Wydruk musi być drukowany drukarką laserową.W przypadku grafiki z napisem,musi być to odbicie lustrzane. Następnie stroną wydrukowaną przykładmy kartkę do materiału i mocujemy taśmę, by kartka nie przesuwała się.
Wacik lub ściereczkę zwilżamy rozpuszczalnikiem bądź zmywaczem do paznokci z acetonem.Ja użyłam zmywacza. Przykładamy wacik do kartki,dociskamy miejsce koło miejsca.Robimy ro tak długo, aż napis z kartki przejdzie na materiał. 







Ja ściągnęłam napis za szybko i nie wyszedł on tak jak powinien ale i tak jestem zadowolona.
W końcu to mój pierwszy raz :).
 
i jak to widzicie??? :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...