piątek, 3 października 2014

Wrześniowi Ulubieńcy.

Witajcie.
Za nami kolejny miesiąc.Jak ten czas szybko leci....We wrześniu nie używałam zbyt wielu produktów, oprócz tych podstawowych pielęgnacyjnych.Nie odkryłam też perełek ale niektóre bardzo polubiłam.

Pielęgnacja: 


1.Ziaja- naturalny krem oliwkowy, cera sucha i normalna.Nie używam go pod makijaż ale po jego zmyciu bądź jeśli nigdzie nie wychodzę, ponieważ jest to krem tłusty.Nie używam też go pierwszy raz. Bardzo pomaga mi w nawilżaniu mojej cery, która ma skłonności do przesuszania się.
2.Algi morskie- już o nich pisałam, kupiłam je w Biedronce.Mają postać proszku, który należy rozrabiać z wodą bądź jogurtem.Śmierdzą okropnie ale fantastycznie oczyszczają cerę.
3.Perfecta  peeling drobnoziarnisty minerały morskie i krzemionka-  kiedyś był moim ulubieńcem, dałam szanse innym peelingom ale wróciłam go niego. Jest to najlepszy 'zdzieracz' jaki miałam.Świetnie oczyszcza, wygładza cerę.Ładnie pachnie.
4.Isana- oliwkowy krem do rąk - pielęgnuje skórę rąk, wygładza, nawilża, szybko się wchłania.Przyjemny.
5 Babydream fur mama- lotion z kompleksem składników ujędrniających- mimo iż nie jestem mamą, lotion super nawilża skórę i pięknie pachnie.




Z kosmetyków kolorowych wybrałam tylko dwa, które ostatnio kupiłam.
Pierwszy to błyszczyk z Essence XXXL longlasting o wykończeniu matowym.Ładny kolor, taki na dzień, odczucie na ustach też bardzo miłe :)
Drugi to podkład w musie z firmy Essence również o wykończeniu matowym. Dość dobrze kryje i utrzymuje się na mojej skórze bardzo długo a za razem jest delikatny i nie 'czuć' go na skórze.





Z innych ulubionych rzeczy w tym miesiącu są to herbatki :) Pierwsza jest to zielona z pomarańczą z firmy Big Active.Na drugim zdjęciu to nic innego jak mięta. Z własnego ogrodu, własnoręcznie zbierana i suszona.Smakuje najlepiej :))


Jacy są Wasi ulubieńcy we wrześniu?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...