niedziela, 17 maja 2015

Drogeria Natura - 40 % Marion

Witajcie :)
Wybrałam się wczoraj do Natury na małe zakupy. Jak zapewne wiecie, jest teraz  do- 40% na produkty firmy Marion do dnia 27.05 :) Jest też promocja na Sylveco ( które nie jest we wszystkich Naturach) ale z tej nie skorzystałam póki co :) . 



Głównie weszłam po farbę, kiedyś używałam właśnie tych z Marionu i byłam zadowolona. Jak można zauważyć po wcześniejszych wpisach, nie inwestuję w droższe farby więc używam również Joanny :) Tym razem kupiłam 692 platynowy blond. Cena na promocji to 3,99 zł.

Następnie z tej samej firmy wybrałam szamponetkę 51- jasny perłowy blond. Cena 1.99 zł.

Słyszałam dużo dobrego o olejkach orientalnych.Zastanawiałam się który wybrać, bo było kilka wersji no i wybór padł na olejek na wzmocnienie włosów kokos i tamanu. Cena po obniżce 3.99 zł.

Jak widzicie produkty na prawdę można kupić tanio, więc żal nie wypróbować.

Na promocji znalazłam również tint z Bell. Mam swój ulubiony w kolorze nr 5 a dokupiłam nr 3.Jest to pomarańcz.Trochę żałuję, że nie sprawdziłam w drogerii jaki ma kolor, bo w pomarańczu wyglądam średnio, najwyżej oddam koleżance ;) Cena 4.99 zł

Skończył mi się korektor z Collection więc musiałam poszukać czegoś w drogerii. Wybór padł na Essence stay all day 16 h. w odcieniu 20. Pierwsze co poczułam przy testowaniu to to,że jest bardzo kremowy. Nałożyłam go raz i krycie ma raczej średnie... 10.99 zł.

No i przy kasie ekspedientka zaproponowała maseczki i pilingi z Celia de luxe, więc wzięłam 2 maseczki i 1 piling.Cena za sztukę 1.29 zł. Są to produkty niby od 40 r życia, więc mama trochę potestuje na sobie :)





Dajcie znać, co upolowałyście ostatnio w drogerii i czy miałyście jakiś produkt z tych co pokazałam :)


Aa no i w Rossmannie od 20 maja promocja na pielęgnację twarzy z okazji dnia mamy!! :) 

2 komentarze:

  1. Ja już dawno nie byłam w Naturze;)
    Olejki z Mariona mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten olejek wzmacniający i inne z tej serii. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...