piątek, 11 września 2015

Aktualnie używane kosmetyki do makijażu i pielęgnacji



Witajcie po długiej przerwie, która była spowodowana głównie życiem osobistym (przeprowadzka i inne) Mam nadzieję, że czas pozwoli mi zaglądać tu częściej.
Dziś pokażę Wam, czego ostatnio używam i co sądzę o tych kosmetykach.


Zacznijmy od kolorówki- tutaj mamy firmę P2, która nie jest u nas niestety dostępna.Dostałam od koleżanki z Niemiec; Puder Nearly nude - moja twarz nie świeci się mocno, nakładam go tylko w kilku miejscach i sprawdza się bardzo dobrze :) Nie posiada zapachu, bo często ich nie lubię.Posiada fajne opakowanie z lusterkiem w środku. 

P2 Glow touch róż do policzków odcień 010 touch of berry- uważam że tym produktem krzywdy sobie nie zrobimy.Wydaje mi się, że kolor ten będzie pasował wielu dziewczynom. Róż lekko się mieni na policzkach, nadaje zdrowego wyglądu.

Ostatnia rzecz z P2 jest to rozświetlacz Perfect face extreme highlighter, który nadaje kościom policzkowym błysku ale nie nachalnego, wręcz delikatnego. Jestem zadowolona z kosmetyków firmy P2 i na pewno coś jeszcze wpadnie w moje ręce. :)

Podkład jakiego używam ostatnio- jeśli w ogóle używam, bo ostatnio nie mam ochoty, jest to Revlon colorstay 150 buff do cery suchej ale szczerze mówiąc nie wiem co o nim sądzić. Po kilku godzinach robi mi 'ciastko' na twarzy. Jest jednak za ciężki. Lubię mocne krycie ale jednak przerzucę się na inny podkład.

Korektor pod oczy- Essence stay all day- słabe ma krycie i niestety ciemnieje po nałożeniu, co jest nie wybaczalne :( Możecie polecić mi jakiś drogeryjny korektor, który sprawdza się u Was? 

Tester mascary z MAC-False lashes- nie powalił mnie na kolana ale o tym będzie w osobnym poście.

Najlepszy produkt do moich przesuszonych ust to Alterra rumiankowa- na pewno słyszałyście, bo jest o niej głośno. Lubię ją za dobre nawilżenie, za to,że jest bezsmakowa i bezzapachowa :)

Z pielęgnacji;  Alterra krem winogrona i biała herbata- jakiś czas temu przerzuciłam się na kremy z tej firmy i jestem zadowolona. Są to kosmetyki wegańskie, krem zawiera składniki bio. Dobrze nawilża i nadaje się pod makijaż.

Rival de loop Q10- krem pod oczy -tutaj też mamy do czynienia z kosmetykiem wegańskim. dobrze nawilżającym,nadającym się pod makijaż.Nie szczypie w oczy, nie podrażnia.


Dajcie znać, co Wam się sprawdziło ostatnio z kosmetyków i co chwalicie bo mam ochotę na coś nowego! :)




A mamy i przyszłe mamy zapraszam na nowego bloga
:))

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...