poniedziałek, 4 stycznia 2016

Zakupy i prezenty; Colway, Avon, Orsay,Pepco, Rossmann i inne...

Hej.
Witajcie w Nowym Roku! Życzę spełnienia wszystkich marzeń i oby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego!

Jeśli chcecie wiedzieć, co przyniósł mi Mikołaj i co zakupiłam sama to zapraszam do obejrzenia :)



Pod choinkę dostałam kilka kosmetyków z Avonu, niektóre z nich wybrałam sama :)
Na zdjęciu znajdują się: woda toaletowa Lillle Gold Dress, tusz do rzęs z serum LUXE, nowa zalotka do rzęs,make up Setting spray- utrwalacz do makijażu oraz mgiełka z brokatem o zapachu kwiatu wiśni.



Mikołaj przyniósł mi kosmetyk nad którym poważnie się zastanawiałam a jest to kolagen naturalny z firmy Colway. Mam nadzieję, że rozjaśni trochę moje rozstępy a najlepiej żeby zlikwidował je całkiem. Pożyjemy, zobaczymy ;) Pojemność 200ml.
Dołączone były również próbki tego kolagenu oraz tonik z tej samej serii (zdjęcie niżej)


tonik colway oraz próbki ktore dostałam podczas zakupow w drogerii

W Rossmannie kupiłam antyperspirant Fa o przyjemnym zapachu kwiatu lotosu, farbę Loreal Preference, w Biedronce płyn micelarny Be Beauty w nowej butelce a z Avonu szampon.



 Kolczyki oraz nausznica jest ze sklepu Orsay.Prawda, że ładne? Ceny do 30zł. Łańcuszek pochodzi ze sklepu Casu ale chodziło mi głównie o zawieszkę, który będę nosić z innym łańcuszkiem.(19zł)




W Pepco kupiłam torebkę, bo potrzebowałam na Sylwestra. Nie wygląda na tym zdjęciu zbyt atrakcyjnie...dostępna jest również w kolorze beżowym a koszt to 29.90 zł. Balony-1,99, mini kalendarzyk do torebki- 1,49 zł- wszystko z Pepco.
Gumki do włosów są natomiast z Rossmanna-3,99zł.



Wreszcie kupiłam dopasowane kozaki- w zwykłym sklepie obuwniczym za cenę 99zł.
Pończochy samonośne z Pepco- 9.99 zł


Ostatni zakup- kapciochy, również Pepco- 9,99 zł.



Piszcie, co miałyście z tych rzeczy i jak się sprawdziły u Was. Dajcie również znać, co Wam przyniósł Mikołaj! :D

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...